دانستنی ها, محصولات خانگی

نسل جدید پلوپزهای مولتی کوکر بخریم یا سرخ کن‌های رژیمی؟

برای اینکه بین این دو دستگاه انتخاب درستی داشته باشید، باید به نیازهای خود توجه کنید. شاید شما به دستگاهی با عملکردهای متنوع نیازی نداشته باشید، پس می‌توانید هزینه آن را برای خرید لوازم دیگر صرف کنید. اگر شاغل هستید و می‌خواهید غذاهای خود را در سریع‌ترین حالت ممکن بپزید و عملکردهایی مانند پخت برنج، خورشت و سوپ را نیز در اختیار داشته باشید، مولتی کوکر می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. شما می‌توانید انواع گوشت، حبوبات، غلات، سبزیجات و برنج را با سرعت بالا و به‌راحتی طبخ کنید.

اگر به خوردن غذاهای سرخ‌شده و اسنک‌های میان‌وعده علاقه دارید و می‌خواهید سبک غذایی سالم را دنبال کنید، سرخ کن بدون روغن یک گزینه عالی برای شما است. شما می‌توانید انواع مرغ، سبزیجات، ساندویچ و تست‌ها را به‌خوبی در این دستگاه طبخ کنید. این دستگاه به شما اجازه می‌دهد تا در عرض چند دقیقه غذای مورد علاقه خود را برشته و ترد کنید. بنابراین نمی‌توان گفت که مولتی کوکر یا سرخ کن کدام‌یک دستگاه بهتری هستند. بلکه خرید آن‌ها به سبک آشپزی و نیازهای روزمره شما بستگی دارد.

سخن آخر

سرخ کن و مولتی کوکر دو دستگاه نسبتا جدید هستند که در سال‌های اخیر طرفداران خاص خود را پیدا کرده‌اند. این دستگاه‌ها در روند آشپزی ساده‌تر و سریع‌تر به شما کمک می‌کنند. خرید مولتی کوکر یا سرخ کن به نیازها و سبک زندگی شما بستگی دارد. شما می‌توانید با توجه به نیازها و بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *